POT LUCK D'Tasik....15 May 2008

Assalamualaikum....alhamdulillah...walaupun dengan keadaan yang agak bz..dapat juga kami mengadakan makan-makan..POT LUCK.. di tepi tasik permaisuri...juz near the college...x pe..at least we got something to remember....selain dari pada yang lain2 laaa...nice u know all of u..
KPLI(SR)-BI batch July 2007..u all memang best laa...betui la...korang pun mesti rase BEST gak dapat aku as one of ur frenz...hahahhaha perasan nyer minah ni...
Next week...EXAMMMMMMMM....banyak lagi yang perlu dicover..tapi ye la..enjoy ur life...jangan pk2 sangat..(ayat2 nak sedapkan hati)..risau la juger..Kat sini..thanks to Zue as an organizer for this event..sweet memories...nanti ader masa dan juga kelapangan boleh buat lagi...best gak.....for my S.A..WIWI..thanks also for the present.....nice...tak sangka lak aku p hint kat orang yang betul...main2 je WIWI rupa-rupanyer memang betul dia S.A aku...huhuhuhu..
Untuk sorang lagi S.A...adik FADZLI...harap nyer puas hati la dapat hadiah tuuuuu...it's not the original one but it is an imitation...but it is the first grade- AA maaaaa...
Whatever pun aku rase happy dapat mengenali korang semua...harap kita semua x lost contact...dan..p sekolah tu jangan malu nak ngaku BI MAJOR...bak kater Mr.Wang.....banyak lagi yang kita perlu belajar....ni kata-kata semangat untuk aku gak ni....Last but not least.....Ingat BI claz..ingat SOYUZ_IPTKL0707..ingat aku...NINIEY..eva..

No comments:

Post a Comment