Cuti..oh ..Cuti...

Terasa sungguh cepat masa berlalu...pejam celik dah berakhir cuti seminggu..sekejap betul rasanya...huhuuhu...sepanjang cuti ni x de apa yang menarik ..aku DEMAM...dekat2 seminggu gak la...pas tu lak sakit tekak..hilang dah suara aku ni...nak p ngajar pagi esok tak tau la macam maner..macam itik jer sore ni...camaner ek??? Nak pakai bahasa isyarat???Leh jalan ker?? AKU BUNTU...camaner pun akan aku harungi juga ujian ini...(wakakakakaka)
Mmmm...mata aku ni tak ngantuk la pulak...dah pukul 1 pagi dah..aku baru jerk habis marking kertas exam budak2 aku...mmm ok la..tahun 4 nyer english..soklan pun yang ni x la susah bangat..suam2 kuku jer tahap nyer....aku pun layan ERA FM..sambil2 tuh aku nak update blog aku ni..ok la ader jugak la masa aku ni untuk aku tengok blog ni ader tahap peningkatan..ari tuh lama gak aku "tinggal" kan blog nih..p bertapa kat kg...at least skarang ader juga aku jenguk2 untuk aku menulis sekerat dua..sepatah dua kata...

No comments:

Post a Comment