Tak de jodoh....

Mendengar kan title posting tu ntah apa la yang si Niniey ni nak bebel kan..huhuhu ..ni nak aku cerita kan pasal aku n kantin sekolah aku tuh...dah dekat sbulan aku posting kat sekolah tuh rasenya bleh di kira ngan jari tangan lagi (x yah guna jari kaki sekali) berapa kali aku p makan ....yang lain nyer tak sempat..tak pun aku tgu kak yati ...pas tu x sempat n kak yati lak tgu aku x sempat gak nak makan sebab jadual kami yang x berapa nak sama masa free nyer...Cian pulak kat kak yati tuh..dah banyak kali x makan sebab menunggu kan aku yang ader kelas...ye la kira jammed gak la kelas ader 33 waktu...aku lak ..mmm x pe kot x makan memandang kan aku ni pun nak "berdiet"..ye la..badan kang gemok..kena la kontrol beb...x lama lagi lak dah nak bulan pose..kira latihan la ni...x la perut terkezutttt le sangat...So..smalam..atas perkiraan dan persetujuan kami berdua (aku n kak yati) ..lepas ni kami x yah nak tgu2 kalu nak p makan..p je la ...ye la cian la kalu nak tgu ader yang miss out ..MAKAN TIME..hhhehehehhehhee..

Pesanan untuk Cikgu N.i.N.i.E.Y dan semua:

Makan untuk HIDUP...Bukan HIDUP untuk makan










3 comments:

  1. aduss...blog la plok...
    rajin seh..nok komen gapo dop tau nih...
    hmmm..niniey yg aku knai adalah sorang 'kakak' yg taking care..mmg simple same ngan aku jgk...byk idea nk sembang, x same ngan aku yg ketandusan idea...skarang ni bercite2 nk jd super guru...membela anak bangsa, menyuluh kegelapan ala2 lampu suluh tuh...muga cite2 klo tercapai...aku jgk la terkejar2 ter'outstation' pi mai pi mai...cemane la nk berfamily gini...so aku akan move on pasni, kene alih arah plak...eh apsai dok cite pasai aku nih...mcm blog aku la pulak...hehehe, ape2 pon, gudlak utk klo aku nih...seorang yg suke motivate aku, beri semangat sokmo, suke berleter (abis la aku pasni hehehe) tp bese la, berleter tu menunjukkan die caring pasai aku, okla..GUDLAK utk klo aku nih... i know she can do it..life is beautiful.. take care, wassalam..

    ReplyDelete
  2. huhu...
    hi "kak nini"...dah makan??
    huhuhu...pose laaa...

    Ade pung comment box nih..
    jemput2 la kunjung balas ye???

    makan berteman nih susah kan???adekalu mmg kene gi makan sorg2...

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu...orang pose la..ader lak tanye2...hehhehehehe...nak balas la ni..baru ader masa bukak..tragis sungguh..

    ReplyDelete