Malaysia International Fireworks Competition 2008 (MIFC 2008)

Nampaknyer this year aku hanya berkesempatan untuk nengok masa malam last jer..yang lain2 nyer x pegi..memandangkan tahap kebuzyan aku yang melampau..(iyo ko BUZY)..apa pun aku masih lagi bersyukur kerana pada malam last tu...AUSTRALIA yang performed..Last year Winner!!! Lama gak kalu nak di compared ngan yang sebelum2 ni ader la dalam 20-25 minit..tapi malam tu aku rasa la memang agak lama skit daripada biasa...mmm..cantik bangat..kalau la leh p nengok dekat2 mesti lagi best...



Last year nyer..aku sempat p nengok 3 negara...masih lagi teringat-ingat kenangan aku n geng p nengok bunga api ni..ye la that time aku still ngan korang..skarang semuanya tingal memori..huhuhuh..sedih la plak..



Buat NANA yang berada di Jerantut...dan juga KIE yang berada di Kuala Penyu, Sabah...



Semoga korang masih ingat lagi time kita p tengok bunga api malam tu...dan juga harap korang gak tak lupa kejadian2 tragis sebelum kita dapat p...huhuhhhuu...Hanya kita yang tau..(secret ni..x leh bgtau kat org lain..wakaakkaka).



This year..MALAYSIA tetap join..dan mendapat tempat Kedua..SYABAS MALAYSIA!!!

Tempat pertama lak...SPAIN...Tahniah juga buat Spain...

Aku lak agak terkilan gak kerana tak dapat pegi nengok Malaysia performed pada malam 12 ogos tuh..apa pun aku harap next year aku tak akan ketinggalan menyaksikan persembahan MALAYSIA ku yang tercinta...

AUSTRALIA nyer bunga api!!!













No comments:

Post a Comment