GOODBYE....BYE!BYE!BYE!

Goodbye..Selamat Tinggal..Sayonara... :mSurrender: dengan ini sudah tamat lah sesi persekolahan untuk tahun ini..2008..dan tahun depan akan menjenguk tak lama lagi..sungguh pantas masa berlalu..dalam diam2 aku sudah berada 3 bulan lebih di SKBR...baru 3 bulan beb..
Huhuhuu... :mSad:kenapa tuh bunyi nyer macam tuh??lain macam jer?? tak hepi ker aku atau pun %$#@&**... x de apa lah..sesajer jerk...Actually sedih gak masa last day tuh..ye la ..walaupun aku ni slalu kena buli ngan budak2 kelas 3D tuh ..bila aku kenang2 kan smula kelakarpun ader..ye la dorang semua walaupun aku nih dah garang tahap "SINGA LAPAR" tapi bleh wat derk jer...langsung x takut...tapi yang paling aku x leh lupa bila masa ader sorang budak tuh letak sharpener yang dorang asah kat lantai kat tangan aku..huhuhuhu..merah tangan aku..GERAMNYER!!!:mHantuk: Bila aku balik bilik guru bercerita..cikgu2 lain duk gelakkan aku..Kena buli ngan budak wessssss!!!Itu lah kisah budak2 kelas aku..anak2 didik aku..aku lah cikgu kelas....semua cikgu tahu tahap "kenakalan" dorang...kesian...
Sekarang..semua tuh dah berlalu..x tau lah macam maner tahun depan..yang pasti aku akan mengajar sesi pagi untuk tahun depan dan dengan penuh jaya nyer dah di anugerahkan jawatan SU PANITIA...wehwehweh..blur gak nih...:mPening: Takpe..takpe..x tau kena tanyer..x blajar maner leh pandai kan..(ayat-ayat penyedap hati)..

1 comment:

  1. Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

    (a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
    (b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
    (c) Jom Kenali Dr Maza & Co
    (d) Ahlul Bait Yang Dicerca
    (e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
    (f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
    (g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

    FAKEH KHALIFAH SAKA

    ReplyDelete