SEPI....

Bila terpandang akan laman coretan ku yang sudah dingin....terasa sekali betapa aku menyepikan diri .....sudah begitu lama aku tidak menitipkan sebarang kata atau berita ...mengapa aku jadi begitu?? mengapa aku..mengapa jadi begitu ???Bila dipikir-pikirkan kembali..aku memang sudah jarang untuk meluangkan masa mengadap laptopku ini untuk mengarang cerita ..bermain kata..BUSY kah seorang aku???
Entahlah.....bila di renung...diimbas kembali..memang aku BZ..ya itulah antara faktor penyebab utama..aku tidak kesini..menjenguk laman ku yang semakin hari semakin bersawang...seperti pondok usang yang sudah ditinggalkan..terharu sekali aku dibuatnya..bila masa aku telah pun punya waktu untuk berkata-kata..akan ku usahakan agar aku tidak lagi meninggalkannya..INSYAALLAH....

No comments:

Post a Comment